divendres, 8 de març del 2019

Trobaràs goig

Era dissabte. Va agafar les escales just davant meu i mentre pujàvem em va semblar un immillorable model a seguir. 
M'agradaria caminar com ell, vaig pensar. 
També vaig pensar en el que diu el Senyor: «Si dónes el teu pa als qui passen gana s'omplirà de llum la teva foscor i el teu capvespre serà clar com el migdia. En tot moment el Senyor et conduirà, et farà fort i vigorós». 
I, com que era dissabte, la boca del Senyor seguia parlant: «Si els teus peus no violen el repòs del dissabte i no t'ocupes dels teus interessos el dia consagrat a mi, si tens el dissabte per un dia de goig, trobaràs el teu goig en el Senyor, seran teves les muntanyes del país i t'alimentaràs de l'heretat del teu pare Jacob».  Is 58


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada