dimecres, 3 d’abril del 2019

Ah els seus fruits!

Ell em digué: «Has vist, fill d'home?». Cfr. Ez 47.
Ell em digué: «Ep, tu, has vist això?»
      Em va fer tornar enrere, a la vora del riu, i vaig veure molts arbres a banda i banda i tots els arbres eren dins meu i les meves entranyes eren la seva terra.
      Llavors em digué: «Aquesta aigua corre per les valls orientals, baixa a l'Arabà i desemboca a la Mar Morta. Aquesta aigua entra dins les aigües salades i les saneja».
      Llavors jo vaig dir: «Mira, aquesta aigua circula per dintre les meves entranyes».
      Llavors em digué«A tot arreu on penetra l'aigua d'aquest riu hi viurà tota mena d'animals i el peix serà abundant, perquè on arribi aquesta aigua la mar serà sanejada. Llavors la mar sanejada serà la secreta riuada de benestar. Allà on arribi l'aigua del riu, tot viurà, 
      tot viuré.
      «A banda i banda del riu creixerà tota mena d'arbres fruiters. No perdran mai la fulla i sempre tindran fruit. Cada mes donaran fruits primerencs, perquè l'aigua que els rega —l'aigua que em rega— neix del lloc sant.»
      «Ah els seus fruits, ah les meves fulles!»
A Àngela Canet: Caminantes

1 comentari:

  1. Ah, que bonic!

    Encara em falta interioritzar-ho, per ara ho trobo moooolt bonic...

    ResponElimina